Cele szkolenia
- Poznanie metodyki budowy propozycji wartości dla klientów firmy
- Trening budowania Propozycji wartości
Dla kogo?
- Pracownicy wszystkich działów firm sprzedających towary i usługi
Program szkolenia
lp. | Nazwa bloku szkoleniowego |
1. | – Rozpoczęcie szkolenia
– Segmenty klientów – Customer Insight – wgląd w świat klienta – omówienie metodyki postępowania – Określenie potrzeb i wymagań klienta dla wybranych grup docelowych, praca w grupach: Zadania klienta Korzyści klienta Bóle klienta – Budowanie propozycji wartości dla wybranych grup docelowych – Prezentacja wyników prac grup – Dopracowanie powstałych propozycji wartości |
2. | – Desegmentacja klientów
– Strategia blue ocean – Diagram 4 działań – Jak badać konkurencję? – Dokonaj analizy konkurencji – Strategiczna przewaga nad konkurencją – Kanwy strategii dla przykładowych firm – Kanwa strategii dziś – Kanwa strategii dla nowych rozwiązań – Podsumowanie |
Szkolenie prowadzą nasi doświadczeni trenerzy, Małgorzata Kośmicka oraz Sławomir Kośmicki
Nasze metody pracy
Ćwiczenia grupowe i indywidualne, symulacje, scenki, case study, matryce kreatywne, analiza materiałów, action learning
Jakie korzyści dla uczestnika?
1. Poszerzenie spojrzenia na klientów, ich potrzeby i uwarunkowania
2. Wymiana doświadczeń i pomysłów pomiędzy działami
3. Przygotowanie do budowania propozycji wartości
Czas trwania, miejsce
2 dni po 8 godzin (9-17:00)
Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7
Bliższe informacje oraz zapisy:
Katarzyna Uljasz
e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl
tel. 796 021 533