Cele szkolenia
- Zrozumienie wpływu cen na zyskowność firmy
- Nabycie praktycznej umiejętności zwiększania rentowności poprzez zarządzanie cenami
- Zrozumienie różnicy pomiędzy: ceną i wartością (Value Proposition)
- Nabycie umiejętności obiektywnej oceny efektywności swoich handlowców
Dla kogo?
- członkowie zarządu, właściciele, dyrektorzy sprzedaży
Program szkolenia
- Wpływ ceny sprzedaży na zyskowność firmy
- Segmentacja klientów
- Rozszerzanie granic rynku – desegmentacja
- Analiza podstawowa wyników sprzedażowych: produkty, segmenty, PH, geografia, kanały dystrybucji
- Źródła wzrostu przychodów i zyskowności w oparciu o analizę portfela sprzedaży
- Wyróżniki naszej oferty w stosunku do konkurencji
- Ocena atrakcyjności klientów
- Rynki pod presją cen
- Jak postępować w przypadku wojen cenowych?
- Zasady ustalania cen sprzedaży w zależności od modelu businessu
- Pozycjonowanie cenowe Parabola cen – tworzenie cenników
- Propozycja wartości zamiast produktu. Wartość, a cena
- Rola organizacji sprzedażowej w kształtowaniu marż zysku
- Ocena efektywności handlowców w organizacji
- System motywacji handlowców a zarządzanie cenami
- Zintegrowany system IT CRM, jako narzędzie integracji działań sprzedażowych i handlowców
Szkolenie prowadzą nasi doświadczeni trenerzy, Małgorzata Kośmicka oraz Sławomir Kośmicki
Nasze metody pracy
Praca w grupach, studia przypadków, gry symulacyjne, praca w małych zespołach
Jakie korzyści dla uczestnika?
Zwiększenie zyskowności firmy
Czas trwania, miejsce
2 dni po 8 godzin (9-17:00)
Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7
Bliższe informacje oraz zapisy:
Lidia Walczak
e-mail: l.walczak@navigator.com.pl
tel. 796 021 533