Cele kursu
- Zdobycie wiedzy jak przeprowadzić proces oceny oraz jak poprowadzić rozmowę oceniającą (w tym feedback i feedforward) by zwiększyć efektywność zarządzania pracownikami w celu optymalizacji organizacji pracy
- Zdobycie umiejętności przekładania strategii na cele cząstkowe oraz komunikowania ich w sposób motywujący
- Poznanie metod przekazywania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
- Poznanie narzędzi usprawniających proces oceniania
Dla kogo?
- Kierownicy oraz specjaliści, w tym HR
- Właściciele firm
- Kadra menedżerska
Program kursu
-
Dzień 1: Psychologiczne i organizacyjne aspekty rozmów oceniających
- Rozmowa oceniająca a strategia firmy
- Dlaczego (nie) lubimy oceniać i być ocenianym?
- Psychologiczne aspekty procesu oceniania: skutki, korzyści, zagrożenia
- Funkcje rozmowy oceniającej jako narzędzia realizacji strategii oraz:
- motywowania, w tym wyznaczania celów
- rozwijania kompetencji pracownika
- źródła informacji o pracowniku będącego informacją zwrotną o skuteczności kierowania przez przełożonego
- Najczęstsze błędy podczas rozmowy oceniającej i sposoby zapobiegania im
- Efektywna rozmowa oceniająca- standaryzacja procesu
-
Dzień 2: Trening prowadzenia rozmowy oceniającej
- Praktyczny trening przeprowadzania rozmowy oceniającej:
- planowanie i przygotowanie do rozmowy
- struktura i utrzymanie toku rozmowy
- zasady udzielania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
- formułowanie celów i oczekiwań (odpowiednia komunikacja)
- techniki radzenia sobie ze specyficznymi osobowościami i samooceną pracownika (sytuacje trudne)
- wyznaczania celów i zakończenie rozmowy
- radzenie sobie z emocjami własnymi i osób ocenianych
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.
- Praktyczny trening przeprowadzania rozmowy oceniającej:
Kurs prowadzi nasza doświadczona trenerka Małgorzata Kośmicka
Jakie korzyści dla uczestnika?
- Usprawnienie procesu realizacji strategii firmy
- Zwiększenie poziomu kompetencji przeprowadzania procesów związanych z oceną i informacją zwrotną na temat oceny pracy oraz komunikowaniem realizacji strategii
- Usprawnienie procesu prowadzenia rozmów oceniających w firmie
Czas trwania, miejsce
2 dni po 8 godzin (9-17:00)
Kurs realizowany w ramach jednego zjazdu w siedzibie naszej firmy lub w innym preferowanym przez Państwa miejscu
Nasz adres: Poznań, ul. Wojskowa 6 apt. B7
Koszt
Cena za jedną osobę 1 364 zł + VAT
Zapisz się na szkolenie korzystając z poniższego formularza.
[contact-form-7 id=”328″ title=”szkolenia-otwarte”]
Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Uljasz
e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl
tel. 796 021 533