Cele szkolenia
- Poszerzenie wiedzy na temat znaczenia komunikacji w relacjach przełożony – podwładni
- Zdobycie umiejętności w obszarze prowadzenia sprawnych i skutecznych rozmów oceniających i podsumowujących według standaryzowanej procedury
- Nabycie większej pewności siebie w trakcie rozmów dzięki poznaniu i przećwiczeniu praktycznych technik prowadzania rozmowy oraz zasad udzielania informacji zwrotnych
- Wskazanie jak cennym narzędziem dla budowania autorytetu szefa może być rozmowa oceniająca z pracownikiem
Dla kogo?
- Szefowie działów, Właściciele firm
Program szkolenia
- Miejsce oceny w zarządzaniu ludźmi
-
Psychologiczne aspekty oceny: błędy oceny, atrybucje, interpretacje
-
Jak przygotować się do rozmowy oceniającej
-
Zasady prowadzenia rozmów oceniających
-
Udzielanie pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej podczas rozmowy oceniającej
-
Przygotowanie pracownika do rozmowy oceniającej
-
Trening rozmów rocznych
-
Sesja pytań i odpowiedzi
Szkolenie poprowadzi doświadczona trenerka Małgorzata Kośmicka
Nasze metody pracy
- W szkoleniu wykorzystujemy wiele przykładów praktycznych, ale są one wyjaśniane pod kątem mechanizmów psychologicznych. Uczestnicy analizując je oraz odwołując się do własnych doświadczeń mogą wzbogacić swój warsztat menedżerski o nową wiedzę, umiejętności i inspiracje. Pracujemy metodami aktywnymi, starając się przekazać treść tak, by motywować do dalszego działania w myśl zwiększania satysfakcji i skuteczności.
Jakie korzyści dla uczestnika?
- Uczestnicy wiedzą czym jest rozmowa oceniająca i jak ją prowadzić z wykorzystaniem różnych technik komunikacyjnych
- Jak budować autorytet i motywować pracownika poprzez informację zwrotną
Czas trwania, miejsce
2 dni, terminy: 13.06.17, 21.06.17
adres: Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7, sala morska
Koszt
Cena dla jednej osoby
1 364zł + VAT
Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Uljasz
e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl
tel. 796 021 533