Cele szkolenia
- poznanie zasad obsługi klienta
- poznanie różnic komunikacyjnych pomiędzy klientami
- pewne zachowanie w sytuacjach sprzedażowych
Dla kogo?
pracownicy działów sprzedaży, osoby zajmujące się obsługą klienta
Program szkolenia
- Styl komunikacji klienta i jego znaczenie
- Co to znaczy profesjonalna obsługa klienta?
- Jak przywitać klienta, aby dobrze czuł się w miejscu sprzedaży?
- Proces sprzedaży – metoda OPEN i klasyczne etapy rozmowy sprzedażowej
- Trudne sytuacje w rozmowie z klientem, kanon zachowań i reguły
- Postępowanie z zastrzeżeniami zgłaszanymi przez klienta
- Postępowanie w trakcie reklamacji i zwrotów
- Telefoniczna obsługa klienta
Nasze metody pracy
Podczas szkolenia uczestnicy biorą udział w scenkach odgrywanych w małych grupach, oraz nagrywanych i odtwarzanych na forum.
Jakie korzyści dla uczestnika?
•poznanie własnych predyspozycji, ograniczeń i umiejętne ich wykorzystanie
•uodpornienie się na „gry” stosowane przez klientów
•umiejętność postępowania w trudnych sytuacjach
Czas trwania, miejsce
Szkolenie dwudniowe
Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7 sala morska