Cele szkolenia
-
Poznanie i zrozumienie mechanizmów wywołujących sytuacje trudne podczas rozmów oceniających z pracownikami
-
Poznanie metod radzenia sobie z obiekcjami podczas prowadzenia rozmów oceniających
-
Pokazanie jak zastosowane techniki można wykorzystać w innych trudnych sytuacjach
Dla kogo?
-
Osoby prowadzące rozmowy oceniające, Szefowie działów, Właściciele firm, Specjaliści HR chcący zrozumieć obawy i pomóc menedżerom sprawniej przejść przez rozmowę oceniającą
Program szkolenia
-
Wprowadzenie – miejsce oceny oraz rozmowy oceniającej w warsztacie menedżera
-
Poznanie i trenowanie metod radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmów oceniających
-
Najtrudniejsze sytuacje podczas rozmów oceniających- analiza przypadków, trenowanie optymalnych rozwiązań
-
Jak przyjmować krytykę ze strony pracownika
-
Sesja pytań i odpowiedzi
Szkolenie poprowadzi nasza doświadczona trenerka Małgorzata Kośmicka
Nasze metody pracy
-
W szkoleniu wykorzystujemy wiele przykładów praktycznych, ale są one wyjaśniane pod kątem mechanizmów psychologicznych. Trening będzie odbywał się w formie ćwiczeń, scenek i prezentacji optymalnych zachowań w sytuacjach trudnych
Jakie korzyści dla uczestnika?
-
Uczestnicy wiedzą i potrafią sprawniej prowadzić szczególnie trudne rozmowy oceniające
Czas trwania, miejsce
1 dzień – 8 godzin lekcyjnych, 4 grudnia w godzinach 9-16 w siedzibie naszej firmy
adres: Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7, sala morska
Koszt
Cena dla jednej osoby 682 zł + VAT
Szkolenie jest wskazane jako kontynuacja (drugi dzień szkolenia z prowadzenia rozmów oceniających) lub jako jednodniowe szkolenie dla osób, które mają doświadczanie w prowadzeniu rozmów oceniających, ale chcą usprawnić warsztat.
Polub nas na facebook’u aby otrzymać zniżkę w wysokości 40 zł!
Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Uljasz
e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl
tel. 796 021 533