Przejdź do treści

Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej z pracownikami

Cele szkolenia
  • Poznanie i zrozumienie mechanizmów wywołujących sytuacje trudne podczas rozmów oceniających z pracownikami
  • Poznanie metod radzenia sobie z obiekcjami podczas prowadzenia rozmów oceniających
  • Pokazanie jak zastosowane techniki można wykorzystać w innych trudnych sytuacjach
Dla kogo?
  • Osoby prowadzące rozmowy oceniające, Szefowie działów, Właściciele firm, Specjaliści HR chcący zrozumieć obawy i pomóc menedżerom sprawniej przejść przez rozmowę oceniającą
Program szkolenia
  • Wprowadzenie – miejsce oceny oraz rozmowy oceniającej w warsztacie menedżera
  • Poznanie i trenowanie metod radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmów oceniających
  • Najtrudniejsze sytuacje podczas rozmów oceniających- analiza przypadków, trenowanie optymalnych rozwiązań
  • Jak przyjmować krytykę ze strony pracownika
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Szkolenie poprowadzi nasza doświadczona trenerka Małgorzata Kośmicka

Nasze metody pracy
  • W szkoleniu wykorzystujemy wiele przykładów praktycznych, ale są one wyjaśniane pod kątem mechanizmów psychologicznych. Trening będzie odbywał się w formie ćwiczeń, scenek i prezentacji optymalnych zachowań w sytuacjach trudnych
Jakie korzyści dla uczestnika?
  • Uczestnicy wiedzą i potrafią sprawniej prowadzić szczególnie trudne rozmowy oceniające
Czas trwania, miejsce

1 dzień – 8 godzin lekcyjnych, 4 grudnia w godzinach 9-16 w siedzibie naszej firmy

adres: Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7, sala morska

Koszt

Cena dla jednej osoby 682 zł + VAT

Szkolenie jest wskazane jako kontynuacja (drugi dzień szkolenia z prowadzenia rozmów oceniających) lub jako jednodniowe szkolenie dla osób, które mają doświadczanie w prowadzeniu rozmów oceniających, ale chcą usprawnić warsztat.

Polub nas na facebook’u aby otrzymać zniżkę w wysokości 40 zł!

                                                                                                                  

Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu:

Katarzyna Uljasz

e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl

tel. 796 021 533